Kino Kavalírka zve na Kulturní salón pro učitele základních a středních škol, který se uskuteční ve středu 28. května od 16:30 ve Winternitzově vile v Praze 5.
Akci pořádá Kulturní platforma pro Prahu 5, jejíž je Kino Kavalírka zakládajícím členem. Platforma propojuje kulturní instituce napříč obory – divadlo, film, vizuální umění, architekturu i současné formy umění. Platforma vznikla s cílem posílit spolupráci se školami, sdílet vzdělávací nabídky a podpořit společné projekty.
V jeden čas a na jednom místě se můžete seznámit s programy pro školy, které nabízejí čtyři zakladatelé platformy – kulturní instituce Prahy 5: Winternitzova vila, Kino Kavalírka, Švandovo divadlo a MeetFactory.
Na co se můžete těšit?
- Stručné prezentace vzdělávacích programů jednotlivých institucí
- Komentované prohlídky vily
- Prostor pro sdílení, kontakty a inspiraci
- Občerstvení, letní atmosféra, neformální networking
Kapacita je omezena – prosíme o registraci do 5. 5. pomocí formuláře: REGISTRACE ZDE (v rámci registrace si můžete zvolit i čas komentované prohlídky). V případě dotazů se neváhejte obracet na Davida Cysaře: david.cysar@gmail.com.
CO JE KULTURNÍ PLATFORMA PRAHY 5?
Cílem Kulturní Platformy Prahy 5 je podpora a rozvoj kulturní scény v tomto regionu. Zaměřuje se na komunikaci mezi kulturními aktéry, spolky, veřejností, novináři, dále komunikuje se zástupci městské části a hlavního města. Po vzájemné dohodě komunikuje na různých úrovních s regionálními i celostátními úřady, ministerstvy a řeší aktuální témata. Vystupuje v zájmu rozvoje kultury a kulturní infrastruktury včetně plánování a strategických rozhodnutí. Platforma slouží jako prostor pro sdílení zkušeností, nápadů a prostředků mezi kulturními institucemi. Každá kulturní instituce, která se aktivně a celoročně věnuje profesionální živé kultuře na území Prahy 5, může být členem Platformy po odhlasování stávajícími členy. Každý člen má svého jmenovaného zástupce, který se účastní schůzek platformy a přispívá k diskusím a rozhodování.
Těšíme se na Vaši účast a společné hledání cest, jak může kultura obohatit školní prostředí.